The Joe Budden Podcast Episode 310 | Different Love

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

The wait is over! Joe and the guys kick off the new year without missing a step. They recap their holidays (15:14), discuss the impact of the late David Stern (41:48), Uncle Murda’s “Rap Up 2019” (44:34), Kevin Hart’s documentary (55:04), a heated discussion over Drake’s interview (71:15), Griselda vs everybody? (116:55), an Ari Lennox convo (130:16), DaBaby gets arrested (161:58), and plenty more to start 2020 off with the kingz.

Subscribe for more exclusive Joe Budden footage:
http://bit.ly/BuddenYTSub

Play Now!

Sleeper Picks:
Joe: Jacob Latimore – Don’t Wanna Leave”
Rory: Prodigy (ft. Nas) – “Self Conscience”
Mal: EPMD – “Crossover”
Parks: Pete Rock – “I Get Physical”

Watch Joe Budden’s Exclusive Series and Footage:
The Joe Budden Podcast – http://bit.ly/BuddenPodcast
Pull Up – http://bit.ly/JoeBuddenPullUp
Official Music Videos – http://bit.ly/BuddenVids

http://www.joebudden.com
https://twitter.com/JoeBudden
https://www.instagram.com/joebudden/

Comments

whatudoin1 says:

2020… I'm not sure what Mal adds, he's always playing stupid

Lord Clarke says:

White men crack jokes on that big chick from Game of Thrones all the fucking time and that weird looking chick from the Dr.Strange movie GTFOH with that bullshit about Black men disrespecting Black women

Evelin G says:

24:05 okaaaay LIBRA GAAANG lmao ♎️♎️♎️♎️♎️⚖️⚖️⚖️

Get into It says:

Time stamps always off

Ax Man says:

Mal have on that Spawn cape for Drake lol, man he need to be more objective though

SPARX VISUALs says:

its sad thatall the comments are talking about mal…bunch of sad ass people have no lifes…lol..

Jamila Ross says:

I find myself not as excited as I once was for the pod. Mal and his views are just so dense at times and I find it difficult to stay interested when he expresses himself.

rgp 91 says:

Damn ima start doing that, ima walk around the bed when I’m done 😎

Shumo says:

I think part of the culture vulture shit that they're missing is that, he's creating these songs and packing them like it's authentic to what he's deriving it from. But it's not, it's like a more pop version, but for people first being introduced to it, they ain't getting the real thing.

Myke Grymz says:

WADDUP MY NINJA!!!! 😎💪🏿💯

James Worthy says:

Cameraman should zoom in on Mal nails

Chelsea Padgett says:

2:57:22 this shit had me rolling all fucking day 😂😂😂😂😂 “update the moves” is hilarious lmfaooo

Theo Norris says:

Yo Rory finally said the n word at 2:40:40

Hell Shellz says:

its on tik tok bro lmaooo

Wavy Rothstein says:

Hey Maal Hey Gurl!!!!

Silky Santiago says:

Parks with the reverse 360 windmill dunk when he said "well he was a tight end."

I literally threw my phone down 😂😂😂.

Parks doesn't get his props enough for the commentary.

Young OG says:

Hold up man, Mal paints his nails?? 🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️come on son!! U can't turn the ball over on the fast break like that…

yzdsl tv says:

“text me crazy girl” 😂

Nyc12u says:

Mal is the biggest drake fanboy. lol

Write a comment

*